En ytterst dramatisk talang

Min mening är inte att vara elak, men jag bryr mig inte om jag är det. http://dramatisktalang.blogg.se skriver en massa massa massa skit, ja det är verkligen det bästa ord att beskriva det med.  Det står dock i hans presentation "Ämnena kommer vara ganska blandade.Om du läser denna presentationen så betyder det att jag fortfarande uppdaterar med gamla texter. Om det ter sig pubertalt; återkom gärna om några dagar/veckor." Det hoppas jag verligen, inte att du skall återkomma om några veckor utan att det rör sig om texter som är skriva för tusentals (han ser allt lite ringrostig ut) år sedan.

Jag skrev i ett CV för något produktionsbolag (har jag för mig) att mina oanade talanger var att jag kunde moonwalka, en hejare på dialekter och något mer jag glömt av, kanske jonglera eller gråta på beställnnig (fast det kan jag, kan inte gråta längre av naturliga orsaker men om någon säger till mig att klämma fram en tår så är det gjort inom minuten). Jag är duktig på att ljuga, övning ger färdighet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback