Fredrik Virtanen

Fredrik Virtanen
Såg på "Studio Virtanen" ikväll och det var inte så hemskt som jag hade velat, det var till och med helt okej. Smålustigt, Runars julkort var briljant och jag tycker både om Alexandra Rapaport och Fredrik Wikingsson, även om jag inte vill bekänna det sista. Fredrik Virtanen var nådigt nervös första kvarten, men man måste nästan tycke synd om honom när han är så ful. Jag vet att jag är opolitisk och in får gärna ta det med en nypa salt, men det är faktiskt sant. Och jag skulle ljuga om jag inte sa att jag hellre skulle vilja se ut som Natalie Portman än mig själv, ja jag kan till och med tänka mig Chloe Sevigny (titta så ödmjuk jag är, men då vill jag ha hennes stilikonstatus med!). Nu kommer "As if" snart, enda nattens bra serie (Seinfeld kommer vid ett och det är kväll, nästan middagstid), kom tillbaka "Kvinnofängelset" och Bea Smith, jag skall aldrig säga att du är look-a-like med mindre smickrande personer någongång mer.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback