Glife - Jessica Isakssons vimmelglogg

Om du går in på glife.se, trycker på "Magazine" och sedan "Vimmelglogg" så får man läsa om Jessica Isakssons upplevelser ute i svängen där hon i sina meterlånga krönikor name-droppar som ingen annan och hyllar Daniel Nyhlén (vilket jag ogillar) men annars är det en ganska roande läsning förutom att människor börjar förstå att krönikera läs och människor verkar vara ovanligt trevliga mot henne. Kioskjournalistik men jag gillar det. I hennes senaste glogg kan man läsa: "Många tjejer har frågat mig vad Kristian egentligen söker hos en tjej, frågade och fick svaret: "att hon är rolig är jätteviktigt! Det räcker inte med silikonbröst, plutande läppar och en tom hjärna." Hahahahah, att människan säger så, det borde väl heta silikonbröst, plutande läppar och blåögd", jag förstår inte hans resonemang, räcker det om man har "silikonbröst, plutande läppar och hjärna" tro?



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback