Glife - "Mitt Stockholm", Marie Plosjös tabbe

Marie Plosjö
På glife.se kan man även läsa "Mitt Stockholm" där "kända" svenska nöjesprofiler får svara på frågor angående Stockholms bak- och framsidor. Den obligatoriska faktan om namn, boende, civilstånd finns med och även "läsning" som hon svarar på följande med "Läsning: Jag gillar utvecklande böcker. Verklighetsbaserade eller filosofiska så som Ghandis Lycka eller Andens Anatomi, gillade även Onskan med Jan Guillo". Haaahahahaha, stackarn! Hon har ingen aning vad hon pratar om, älskar man inte när människor försöker bevisa att dom har ett djup som ingen annan som egentligen inte finns där. Djupet här är inte djupare än hos en vattenpöl. Ghandi har inte skrivit "Lycka" utan det har Dalai Lama XIV, undrar om hon ens läst boken eller om hon kanske tror att dom är en och samma person?

Dessutom är Guillou felstavat (det står Guillo) och Ondskan (står Onskan, hon kanske har dyslexi eller den som intervjuat henne?) , men sen när skrev han utvecklande böcker? Hmmm....


Kommentarer:
Postat av: Anna svarar darkangel

vem är Marie Plosjö?

Postat av: timo

varför roar du dig med personangrepp sötnos? du kanbske njuter, man jag känner avsmak när ja läser dina sågningar av folk hit o dit...är bloggandet det nya stenkastandet..? blogga först den som är utan synd! är du utan synd..?

2006-01-19 @ 20:46:02
Postat av: Marie Plosjö

Hej.
Vad hemskt att det finns människor som du som glädjer dig åt att hitta de fel du önskar att finna. Tur att du aldrig råkat skriva fel ;)! Hur kan du ens veta vems felet är? Jag själv har läst många intervjuer som direkt är påhittade. Det kanske är journalisten som har gjort felet. Jag tror att du borde vara försiktig innan du dömmer dina medmänniskor. Jag tycker att den som tror sig veta hur en människa är genom att läsa en liten text är den som borde lära sig något, eller utgår du från dig själv? Kan du sammanfatta hela dig som person när du skriver något om dig själv? Vad jag fått erfara så finns det tolkningar av texter lika många som det finns människor.

"Gotta" dig inte åt andras olycka! Det är bara din egen som lyser igenom.

2006-01-29 @ 08:28:15
URL: http://www.marieplosjo.com/bloggen

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback