Götlabåååååårrrg

Jag har bestämt mig, det gick på några timmar. Hej då Stockholm (öööhhh, Huddinge) och äckliga studentrum med plastgolv och nudlar till middag varje dag och hej Götlaborg (inte för att jag någonsin hann lämna Götlaborg, bara fem timmar i tanken). Så kul skall vi inte ha det att jag bor i en skitig lägenhet i en sunkig förort, nej tack! Oroväckande nog så finns inte min religionshistoria /religionsfenomenlogi kurs med på antagningbeskedet, vad har hänt med den? Jag tackade ja till den med och var redan antagen. Dom kan inte vara så fräcka att dom dragit undan mattan för mig för att jag tackade ja till något annat för att få se om jag kom in. Nej, så kan det inte vara. Det lovade mamma mig i alla fall och det får räcka för idag. Eller det gör det inte, jag börjar få småpanik, tänk om jag inte kan läsa religion i Göteborg nu och jag sumpat min chans för att ta 20 poäng till, faaaan. Det kan jag inte, det tillåter inte jag (och pappa som i sådana fall får reda upp allting).


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback