Jag UPPFANN misslyckandet

Berättade för pappa att jag inte vill gå på Södertörn och han sa att det bara berodde på att jag var rädd för att misslyckas. HAHAHAHA, hallå! Jag uppfann misslyckandet, jag misslyckas med fler saker varje dag än vad Daniel Kirjonen kan räkna till (efter 100 tar det väl stop Daniel? Förlåt, kunde inte låta bli). Sedan sa han "då åker vi upp på lördag och flyttar". Öhhh, missade jag någonting eller lyssnar han inte i huvudtaget på mig?

Min kusin Erica hade erbjudit sig att jag skulle kunna bo hos henne ett litet tag innan jag hittat ett permanent boende. Jättesnällt och jag hade gjort det samma för dig, men jag vet att du inte vill ha mig sovandes på din soffa (hon bor i en etta på Söder). Det skulle inte jag vilja även om jag hade erbjudit mig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback