Jag vill...

Advokaterna kommer redan 23:25 ikväll så jag tror allt jag klarar av at hålla mig uppe och kolla på det. Nattugglan Anna, är trött och ännu mer utmattad efter 2-dagars med barnpassning och övernattning + barnpassning imorgon. På måndag är jag dock ledig men har skola, obligatorisk genomgång uppsats 5/10 p så det känns som det inte finns något valmöjlighet att inte gå. Hoppas jag är ledig på tisdag med för jag vill mer än något annat (att Alex skall komma hem och att jag skall gå ner 10 kilo på ett dygn, att kunna äta all mat i världen och aldrig väga mer än 49 kilo, komma in på journalistikutbildningen, åka till Mykonos, att se ut som Natalie Portman och/eller Shannyn Sossamon placerar sig högre upp på listan dock).


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback