Kalender inköp, aktivaste bloggarna

Idag var jag i stan och köpte min efterlängtade kalender. Var lite rädd att allt skulle vara utplockat på "Ordning & Reda" men det fanns gott om kalendrar kvar i olika format, färger och material. Jag sprang in, vela i två minuter, valde den röda och hoppa in i mamma-bilen. Hon skjutsade mig nämligen dit och hem. Skulle egentligen in med Daniel men när jag sa att jag kände mig lite skör i själen och att han inte nödvändigtvis behövde säga att jag ser fördjävlig ut idag som vi alltid säger till varandra, (härlig vänskap, men nästan hellre det än gulligull med fraser som "gumsan jag älskar dig") för att jag vet redan om att jag ser ut så. Då svara han "aha" vi tar det någonannan dag, hopp! Där stod jag med svansen mellan benen och fick skjuts in av mamma.


Såg att jag med bland "de mest aktivaste bloggarna" på blogg.se, det är jag fan värd (andra gången denna vecka jag fan är värd något, 2006 börjar bra trots emotionella nedgånger).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback