Med pappa på äventyr

Nu kom jag hem från äventyren med pappa. Vi åt mat på en smaklös (of course) kinarestaurang (hak) längs Avenyn och sedan gick vi på bio. Vi såg som sagt "En Geishas memoarer" som var som väntat småputtrig. Filmen var lång (nästan 2 och en halv timme, valuta för pengarna, jag skämtar!) och popcornen tog slut innan filmen hann börja. Bredvid mig hade jag ett kärlekspar som var ute på sin första dejt (jag har öga för sådant). Hon höll i en ros hon fått (det har jag aldrig fått av någon av någon pojkvän/dejt, bara av Alex och någon full bartender på Mykonos) och dom åt ingenting (solklart tecken på att det är första dejten). Killen kysste (det lätt smack, djävla irriterande) hennes hand och jag var tvungen att hålla koll på dom så dom inte gick ett steg längre. Alltid när man läser reportage som handlar om den konstigaste platsen man haft sex på dyker biosalongen upp fler gånger än det skall. Och det skulle jag förhindra denna gång, så jag satt och hade ena ögat på duken och andra på dom (och nu har jag nackspärr).



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback