Min dag

Nu är dom nattade, sedan en minut tillbaka. Fick i säng dom klockan tio efter mycket tjat om tandborstning och sedan stoppade jag om dom. Om jag trodde att jag skulle komma så lätt undan är jag nog både naiv och orutinerad. Det blev två godnattsagor, välling som var för varm och skulle kylas ner och reglerande av ljusinförsel i rummet, hallelujah!

Badat dom i massor (men dom var två så jag kunde lämna dom ensamma och kolla "Dr Phil" ett tag och kolla till sisådär varannan sekund. TV3 Norge eller så var det Danmark visar "Doktor Cassidy" på prime-time, haha!), diskat, gått ut med hunden, gått ut med hund + en stycken Julia på pulka dragandes till Hovåsboden för att köpa lördagsgodis mitt ute på vägen, gjort en snögubbe, disket igen, fått se fem minuter på ett program JAG ville se för att sedan bli överkörd och kolla på "Disney Channel", fått en massa frågor angående sex & samlevnad svarade lika bra som Rev Run gjorde igår på "Run's House", gjort lunch, sagt till Julia att nej man får inte slåss, nej man får inte dra ner mitt linne, nej inget godis fem minuter innan maten som alla gånger mötes av en storlippande treåring, hunden har juckat mot mig jäck (här med är jag ingen hundmänniska), sluppit göra middag utan har beställt hem pizza och hamburgare, vikt kläder, städat deras rum, kastat deras smutsiga trosor i tvätten....hello ocd, sett när dom haft ljushop visningarna för mig i massor och andra olika gymnastik övningar...jippi, och lekt i massor. Kul dag svår att överträffa, hur har din sett ut?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback