Min mp3

Nu kom jag på vad jag skall bloggat om från första allra början när jag gick och satte mig vid datorn igen. Jag gick och letade efter en del till min mp3 och skulle beklaga mig för detta. Det är inte nog att jag har ful mp3 av det anrika märket Skantic (har någonsin hört talas om detta?), nu saknar den delar med. Kul att gå runt med en ful, halv mp3 som inte ens tar många låtar (ungefär en 100 st, men vad är det om man jämför med iPod).

När jag letade efter min mp3 del så hittade jag några pez "maskiner" i form av Snurre Sprätt, Tiger och Kajsa Anka. För bara några månader sedan var jag villig att frakta pez från USA, jag var i stort behov av Simpsons och Hello Kitty pez och trodde inte jag skulle klara av att leva mitt liv utan dom. Men trevligt om dom kommer i halvöppnade kartonger så man inte vet om dom är använda av andra eller ej. Att bråka om pengar man betalt och fraktkostnaden går inte, det tar för mycket tid och är för mycket besvär för dom hundralapparna man kan behöva betala, kanske en 3? Som förra veckan när jag och Alex åt på MacDonalds och tog med oss maten. När vi kom hem så var det tre pommes frites var åt oss, Alex blev så arg att han ville åka tillbaka, haaha. Men kul att åka dit och klaga, få med sig nya och fler pommes frites och då kommer hem till kall mat. Vi (han) åkte inte till sist, men nästa gång skall han säga till sa han, hahaa.

Nu har mamma vaknat, nu skall jag dricka the (med massa mjölk och säkert fem sockerbitar i) och försöka sova sedan. Det kan verka som om jag inte har något jobb och det har jag inte heller, jag pluggar som sagt religion (skall INTE bli präst) men föreläsningarna är torra, tråkiga och mina kursare är katastrof (kul om dom läser detta! För mig alltså, jag skiter väl i dom).

Kommentarer:
Postat av: Starla

lilla Anna panna. Vad gör du vaken? ;-)

2006-01-09 @ 06:44:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback