Ok, du ser bra ut

Fick ett mail på en community precis, det löd: "Ok du ser bra ut, ingen skräll där. Men vad gör du annars D.". Hahahahah, vem skriver så? Okej, du ser bra ut men du är ingen senasation. Tusen tack! Fast det var inte så han mena skrev han nu: "det är nog mer så att det rör sig om dialektsvårigheter, är från norrland från början, hur som helst så väckte det ditt intresse, inte sant?" Hahahaha, någon har inte alla hästarna i stallet. Hur kan det finns dialkekssvårigheter i ett mejl, vi pratar väl alla samma språk, svenska.I alla fall är det en djävla bra öppnings replik, i stil med som dom gör på "Seinfeld" när dom går fram och tar på personens klädtyg dom är intresserade av och frågar "vad är det för material?"

Eller, kan jag adda dig på msn, som den första mening man skriver till någon. Hej, jag känner dig inte alls. Har ingen aning vem du är och du har ingen aning vem jag är, men skit i det. Nu kan jag väl adda dig på msn. Någon borde lära sig det sociala spelets regler.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback