Prylarna som kommer dö ut:

Framtidsforskaren om prylarna som kommer dö ut nom några decennier:

Tv-kanaler
Tv med bildrör
Parabol-antenner
Cd-skivor
DVD-skivor
Nycklar
Armbandsur
Solbad
Rökning
Biljetter
Sedlar
Dagstidningar
Kontorstid
Kassörer
Konduktörer
Brevbärare
Piloter
Bibliotekarier
Nationalbanker
Fondbörsen
Elmaster
Korvkiosker
Svartarbete

(Från http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,759474,00.html)

Så länge jag lever kommer inte korvkioskerna dö ut, det ger jag mitt hedersord på! Från


Kommentarer:
Postat av: McKenzie

Du följer nyheterna ser jag, som sann ironist måste man hålla sig på topp genom att lusläsa massiva drivor av skit som samhället spyr ur sig. Ännu en nyhet; nästa stora hit från Madonna blir Sorry, och kommer att spelas på radio tills hela Sverige spyr galla över den ut tjatade superhiten, sanna mina ord!!! Något jag kom över i mitt lusläsande av skit som samhället spyr ur sig, bokstavligen talat!!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback