Rebecka är verkligens pappas dotter

Varit ute på dagens äventyr och handlat på Hemköp, mina dagar bjuder inte på många äventyr om att handla på Hemköp är dagens enda utflykt. Men jag klagar inte (jo lite) varken skolan eller barnpassningen har börjat ännu, så jag upplever lugnet före stormen.

Handlade som sagt på Hemköp med mamma och syster Becka och Becka tveka inte att handla två semlor för 30:- med en femma, tio femtioöringar och resten enkronor. Det hade jag aldrig gjort, möjligen Alex (och Rebecka har hon bevisat med aldrig jag). Semlorna var mina (i alla fall en av dom) så när Becka skall ge dom till mig skriker hon "kan du ta dom, jag är invalido" (hon har gjort något med ena hennes arm att hon har den i mitella, sådan som håller uppe armen), varav människan är bredvid oss sitter i rullstol och kollar på oss. Bra jobbat!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback