Schema

Imorgon blir det barnpassning, jag skall till och med sova över där och sedan på söndag är det (obligatorisk! fan) söndagsmiddag hos pappa. På måndag börjar nya terminen med allmän religionshistoria och jag måste gå tidigare för jag skall iväg och passa barnen klockan 16:00. Nästa lördag väntar samma scenario med barnpassning + övernattning, men däremot nästnästa helg Daniel, vill du ut då(och du tycker jag är mobbad när jag frågar om du gå ut på onsdagen om vi skall ut på fredagen, vad kommer du tycka nu då, haha)?

Nu blir det "Advokaterna" och semla (jag haft sådan självdisciplin jag aldrig skådat förr och inte ätit upp den ännu).

Tur att man inte bor i Lappland där blir det 40 minus och klagar över vädret här.

106 miljoner är sexsajten sex.com såld för, nu skall jag starta upp någon sexsajt, göra någon hemsk ringsignal med tillhörande groda eller trycka upp tröjor med David Hasselhoff så även jag kan tjäna in stor kovan.


Kommentarer:
Postat av: luradavlivet

hm, nä jag är inte "Petter", men du verkar ha en kul blogg.

2006-01-20 @ 23:44:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback