Sömnproblem, kalender

Det blev inget stan idag, jag orkade inte utan prioterade sömn framför stan. Stan finns kvar imorgon men imn sömn den vet man aldrig när det kommer. Jag har problem med sömnen och inget jag-kunde-inte-somna-igår-somna-först-tolv, utan jag kan inte somna förrens sex, sju, åtta, nio på morgonen. Även om jag är trött så vrider och vänder jag på mig till vansinne och hjärnan går på högvarv (som vår förra dator gjorde, den LÄT till och med). Men imorgon då skall jag ta mig i kragen, åka in stan och köpa en kalender att skriva in händelser som är tänkt att jag skall se på/lyssna/eller själv utföra. Vi får se hur det blir det det, det kommer i alla fall stå i min kalender och man får vara glad över det lilla. "Jag kanske inte gick på föreläsningen igår MEN det stod i min kalender, jag glömde inte jag bara inte brydde mig."


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback