"Studio Virtanen"

G1 mästaren - Ola Lauritzen på "Studio Virtanen", vad har jag gjort för att förtjäna det? Att ha sådana gäster ger inga pluspoäng hos mig. Jag tycker faktiskt om grönsaker och vidare men även onyttiga saker (jag anser i princip att popcorn är grönsaker för att det kommer från majs). Nu frågar Fredrik, Ola om man blir bättre eller sämre på att ha sex med alkohol i sig. Jäääck, nu bollar jag vidare på detta och ser Fredrik ha sex framför mig, precis det man inte vill tänka på.

Och när det blir reklam om man får se Fredrik i en blomma, what's up with that (för att citera en gammal klasskamrat)?

Kommentarer:
Postat av: peppe

Det finns nog ingen sämre och mer osympatiskt dålig tv-kock än Ola Lauritzen. Att se denna person stå och röra i maten samtidigt som han uttalar sig om hälsosam mat, finns det något värre straff för mänskligheten?

2007-01-26 @ 11:53:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback