Äventyr med släkten

I onsdags kom släkt från Nyköping ner så jag har spenderat, med mina mått mät, ofantligt mycket tid med min pappa. Jag har varit på äventyr på Liseberg och blivit fullständigt förnedrad i 5-kampen, varit och ätit god mat (ja vet, visst låter det konstigt) hos pappa och varit på middag hos Kathe. Att åka ut med båten hoppa jag då jag fått allt annat än mersmak efter förra sommarens segelsemester. Har tagit massvis med kort för att dokumentera mina eskapader och kan härmed erkänna att jag aldrig kommer att bli någon fotograf. Suddiga kort där alla är halshuggna samt inzommade, heja heja!

Kungen, Liseberg

Det enda korten jag lyckades att inte kapa var på kungen som visar sig varje jämn timme(?) vid Sagoslottet, Liseberg. Men inget besök på Liseberg är komplett utan att ha sett och vinkat åt honom(vem kan nu påstå att jag inte är för monarki?).


Kommentarer:
Postat av: 888

In addition em pacific poker 888 muck risk buster gross.

2006-08-04 @ 08:17:41
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Before layout grande cycle odds free baccarat juice complete?

2006-08-05 @ 18:36:07
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback