Börjar få lite smått panik...

Börjar få lite smått panik, precis målat klart mina tånaglar och att få nagellacken att torka tar längre tid än vad flaskan utlovar (fast egentligen, för jag har inte lagt ut en massa pengar på någon quick and dry nagellack utan hederlig billig H&M skit). Nu ligger jag lite bakom i mitt schema men jag vet att även om vi skulle åka till flygplaten en timme senare än utsatt så skulle vi ändå va i god tid, men så kul skall vi nte ha det.

Flyg till Aten, taxi till en hamn jag glömt av namnet på och sedan snabbåt till Mykonos och sen väntar två veckors paradis.


Kommentarer:
Postat av: Sunscreen

haha en liten med ändå kul sak att skriva om, dagens i-lands problem =)
Hoppas du hinner iväg ändå och får en superskön semester, själv är jag sen iväg till stena terminalen för att åka till norge.... borde nog röra på mig och få kläder på kroppen?
snart.......


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback