Den har jag aldrig hört och jag heter trots allt Braun

Från tjuvlyssnat.se:

Bollnäs tågstation

(Tjej ljushårig 18+ sitter på en bänk när kille mörkhårig 18+ kommer ut från tåget för att röka)
Kille: Du, jag måste bara säga det. Fan vad du är lik Eva Braun!
Tjej: Okej.
Kille: Ja, Hitlers tjej alltså!
Tjej: Eh, jasså.
(Paus)
Kille: Så... är du rasist eller?

Hahahah, det har jag aldrig hört och jag heter trots allt Braun. Eller ja jag har juh fått frågan om jag är släkt med Eva Braun etc. (och svaret är som alla andra gånger nej) men aldrig har något sagt att jag är lik henne och tack tack mycket tack för det.


Kommentarer:
Postat av: Sek

...men oandra sidan så handlade det om att hon var lik Eva Braun för sitt utseende, inte för att hon hette Eva/Braun...

Postat av: Anonym

smart

2006-07-02 @ 21:15:18
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: slots

Just as slots?

2006-08-04 @ 13:26:07
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback