Finansiering av Mykonos-resan

Även om min mamma inte riktigt förstått det än så SKALL jag till Mykonos i sommar med Alex. Och grejen är att jag behöver hennes hjälp med pengarna, ni vet pappa betalar fungerar inte här utan här är det mamma som betalar. Nej, men skämt åsido så behöver jag bara hennes hjälp med att skaka fram mina pengar. Vet inte hur och vart mina pengar finns, inte för att det finns överdrivit mycket av dom men någonstans skall det väl finnas en slant eller två.

Ett djävla tjat om Mykonos och Alex nu va. Lika bra att vi åker iväg till Mykonos så det blir tyst på mig om dessa två. Det bästa med Mykonos förutom att det är just Mykonos är att trots (märk att det står trots och inte därför)  att det är en jetset semesterort så är det helt fritt från Svensson- brats som vevar, sprutar champagne och sittdansar.


Kommentarer:
Postat av: 888

Each kings 888 info poker!

2006-08-04 @ 08:18:59
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: slots

Choose slots limit broadway muck case.

2006-08-04 @ 13:25:52
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback