I don't wanna feel like a sell-out

Daxs att sälja ut andra och berätta om mina romantiska öden och missöden under Mykonos resan. Offer nummer ett, en dj på Mykonos bar som var snygg så länge han stod bakom dj-båset och man inte märkte att han var 1,50 (hade Daniel varit med hade han sagt något så passande som "hello shorty"), offer nummer 2 som var något av det snyggaste jag sett (eller kanske inte riktigt, men ändå, det låter bra. Han såg väldigt bra ut i alla fall) som var ett år yngre än mig och kanske såg 3 år yngre.  Alex tyckte att när han frågade om jag vill hänga med honom hem att jag skulle nappa och se Bolibompa med honom för det är vad man gör i den åldern, haha. Sist med inte minst offer nummer 3 (jag var där i 2 v så 3 är ingen överdriven siffra när det kommer till kyssar och handhållande) Michalis Michalis Michalis. Jag så juh innan att han inte skulle ha något val att jag med eller utan hans tyckte skulle kyssa honom och det gjorde jag, näst intill varje dag. Det roliga är att han är bartender på Scandinvian Bar och klart varje bartender får mycket tjejer och det störde jag mig inte på men när jag kysste Bolibompa killen blev det ett himla liv (eller han var sur i ett dygn men man får väl överdramatisera lite). Bolibompa-killen:



Snyggvo, haha



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback