Jag saknar min Ellen...

EllenLinnea och Ellen

Jag saknar min Ellen (not the brightest star on the sky, haha), hon har varit och seglat med pappa i några dagar och det är bara att konstatera att det hon gjorde frivilligt skulle jag inte göra för en miljon (eller för en miljon men knappast för mindre). Vi är inte av samma skrot och korn (fast vi är ganska lika varandra till utseendet, bara att hon är en skinny bitch ochg jag har bröst. Livets ironi, hon vill ha bröst och jag skulle gärna dumpa dom för att vara pinnsmal), hon tar åt sig av minsta lilla skämt och jag skulle inte klara mig en dag utan att skämta om andra och om mig själv (och utstå andras skämt). Jag använder mig av ord hon inte ens förstår vad dom betyder (nähä, blink till Alex), hon umgås med tjejgäng som alltid bråkar, jag umgås med killar (och i och för sig är jag nästan alltid sur på Daniel av en eller annan anledning), lyssnar på trance som jag bannlyst i hemmet (det är djävlens musik).

Kommentarer:
Postat av: baccarat

Although check heads natural game baccarat nuts juice straight?

2006-08-05 @ 18:35:27
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: keno

When airfares spending implied online keno nuts house advantage.

2006-08-06 @ 12:23:48
URL: http://www.ajcarvelli.com/07/keno.html

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback