Tv-söndagar, dagens Nip/Tuck - Brittany Snow

Brittany Snow

Tv-söndagar är inte mycket att hurra för. Någon dålig tv-film med Nicollette Sheridan på femman, Gigli på trean, Face Off på fyran, ja listan kan göras lång så får man får tacka och buga för Nip/Tuck som går på tvåan. "Judar med raka näsor och vanliga namn, patetiskt" sas precis av Ariel Alderman (Brittany Snow som spelar Megan i "Drömmars tid", bilden) som är med i dagens avsnitt av "Nip/Tuck". Hopp, antar att jag skall behålla mitt namn livet ut och så får vi se med det andra.

Egentligen hatar jag att tv-program och filmer tar upp nazism i populärkulturella forum och hur nazism och nazisterna än framställs så gör det allt annat än stjälper deras popularitet. Kommer ihåg när "American History X" släpptes och alla pratade om hur rolig den feta nynazisten var. Dessutom blev min kompis som är från Chile blev helt insnöad på nazism, då är något väldigt fel. Jag fick inte ens vara med alla gånger.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback