Denise Lopez, Daniel Nyhlén, Tone Bekkestad, Andrea Lucic, Thomas Grabe

Denise Lopez dissar öppet Daniel Nyhléns metoder för att få tag i dom senaste och hetaste kändisnyheterna i hennes blogg, folket rasar över att Tone Bekkestad efter hon "vikt" ut sig i Slitz, Andrea Lucic (chefredaktör för piccaboo.com) försvarar varje vecka hennes krönikör Thomas Grabe och jag är bara en åskådare som stör mig på hela spektaklet.

Som snart 21 årig tjej i dagens medievärld så kan man knappt undkomma media och dessutom vill jag inte det, men någon gång måste det vara nog. Dom enda jag hissar och dissar jobbar på en och samma Community, piccaboo.

Hissa: Thomas Grabe, inte för att han skriver bra utan bara för att han skriver vad han känner för att skriva.

Dissa: Andrea Lucic verkar vara hög på "makt" och kommer snart att börja tilltala sig själv i tredje person. Ger sig själv uppgiften att hissa och dissa människor, hänga ut dom på Daniel Nyhléns vis så jag tycker det inte är mer än rätt att någon gör det samma, dessutom när känslan är genuint hat. Jag förstår inte hur en människa kan gå från "Lyckochansen" tjeck och glad till att få ta till pennan och skriva när hon så uppenbart är befriad från allt som har med journalistik kunskaper att göra. Hennes torsdagsbloggar som ändå skall vara till medlemmarna i piccaboo är en enda röra med name-dropping, sms och msn-konversationer som alltid är med någon "flashig" nattklubbschef alternativt känd idrottsstjärna. Min fråga är bara kan man vara mer egenkär? Kul för henne att hon fått mig att störas på henne i den grad då jag antagligen för alltid måste läsa, störa och kommentera hennes "texter". För då har hon lyckats, det finns faktiskt inget som heter dålig publicitet och snygg är hon även!


Kommentarer:
Postat av: Thomas Grabe

Kan kommentera dina klagomål angående Andreas torsdagsblogg. Hon skriver inte så för att boosta sitt ego, hon skriver så för att folk faktiskt tycker att det är kul att läsa det. Om du vill läsa annat som jag har skrivit så är du mer än välkommen att dyka in på min blogg där jag lägger upp mina artiklar. thomasgrabe.blogspot.com.

Holla

2006-07-02 @ 14:31:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback