Dom senaste månaderna har jag:

gjort några hemtentor i religionsbeteende och skrapat ihop några poäng

passat barn några timmar 3 dagar/veckan (och jag går dit och hem så hurtig har jag aldrig varit i hela mitt liv innan)

partajat med Anna vilket har inneburit minnesluckor och Park Lane helgerna ända (bra eller dåligt för att diskuteras)

funderat över framtiden och framtida utbildningar, det lutar mot medie- och kommunikationsvetenskap i Malmö nu till hösten för en termin i alla fall. Sedan så är drömmen att läsa filmregi med måste först ha några rediga arbetsprover och i värsta fall matte c för vissa program

saknat Alex och skrivit miltals långa mail och fått tillbaka centimeter korta av honom, TACK! Men jag antar att det är mer intressant att vara modell i Paris och Milano är student i Göteborg (även om det är just av denna anledning jag borde få läsa om hans äventyr där och inte han om mina)

köpt en massa filmer som jag inte kollat på en, känns tryggt att ha dom i mina hyllor och veta att jag har en massa underbara timmar framför mig med film jag ännu inte sett

planerat livet efter tv-program (då vet man att ens liv inte har någon mening) och plågats med alla CSI repriser på femman nätterna långa, ännu en gång efterlyser jag repriser av "Kvinnofängelset"




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback