Helgen som gick...

Det blev utgång i onsdags och jag hann med att göra graciös sorti då jag trillade ner för trappan när vi skulle hem från Deep. Torsdagen följdes med lunch med familjen  för fira att Ellen slutat skolan och nu är det sommar och lov (sommarlov tror jag visst det kallas, det jag haft i ett halvår känns det som). Senare på kvällen blev det fotboll på Södra Liden och sedan utgång med Svante & co.

I fredags var jag hos pappa åt, likaså igår och idag. Hann även med utgång igår och mitt sällskap försvann spårlöst och varför har jag ingen aning om. Var jag för utmanande klädd (pappas teori), hann jag säga något dumt eller sa dom till mig att dom skulle vidare och jag sa att jag skulle komma sen och har helt enkelt glömt av det? Ingen aning.

Middagen hos pappa idag slutade i katastrof även om han inte förstod det själv. Flydde på Daniels gamla cykel och härjade omkring ett bra tag i Askim/Hovås. Skulle nog kunna dra till med i evigheter, det känns i alla fall så i benen. 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback