Kändisar jag är trött på att alltid se överallt i media

Chloë Sevigny

Det finns några kändisar som jag inte kan bry mig mindre om vad dom gör, har på sig eller dejtar. Till dom tillhör tvillingarna Olsen på första plats och Jennifer Aniston kommer snart därefter, Mischa Barton, Nicole Hilton, Sienna Miller, Nicole Kidman, Britney Spears, Christina Aguliera, Star Jones, Sharon Stone, Eva Longoria, Teri Hatcher, Duff systrarna, listan kan göra milslång. 

Men gärna mer om: Natalie Portman, Chloë Sevingy(bild), Selma Blair, Christina Ricci, Ashlee Simpson (jag vill fortsätta följa hennes utseende förändras, snart kommer hon se ut som LaToya Jackson), Victoria Beckham och Kristin Cavalleri (och alla andra från Laguna Beach).

Kommentarer:
Postat av: Anonym

viktoria beckham..why? haha , jag tkr det har stått så mkt om eva longoria ...men iaf jag är trött på nicole richie,lindsay lohan å dom.

2006-06-28 @ 18:51:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback