Lista!!! Kopiera gärna - från min "fd anonyma" blogg

Vem såg dig senast gråta?
Vilka produkter sminkar du med?
Är du kär?
Pratat med någon medlem i familjen idag/senaste veckan/månaden/va fan har du ingen familj?
Och så vidare, listor med tusentals frågor som kopieras av alla och läggs upp i massexemplar här på bloggarna är irreterande och tråkiga, släng till med "vem är du otrogen med?", "skulle du döda någon för 200 miljoner?" istället så man inte somnar innan man läst igenom det som står. Lev ditt liv istället för fyll i en massa toklånga listor med onödiga frågor om hur du levt det liv.

Förstår inte riktigt varför jag skrev den i min anonyma blogg, inte så att mitt hat för listor är något topphemligt. Skriven 2005-nov-05 03:02:28

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback