Midsommar

Lizzie förra midsommaren
Mina planer att hänga med min pappa, hans Kathe och Ellen till Marstrand på midsommar och dansa runt stången, äta gott och dricka mycket har jag nu sloppat till förmån till Lysekil och Lizzies sommarland. Jag, Tobbe, Emi och några fler skall till Lizzies (bild, Lizzie midsommar 2005) sommarland i Lysekil och senare om jag förstått rätt skall vi till Havsbadet. Det enda minuset är att Daniel har fått för sig att han kanske inte skall med för att jobba på Hemköp då det är 100% ob på lördag. Tillåt mig skratta, varför skall du stanna hemma Daniel? Du är världens mest bortskämda människa som inte ens behövt röra din lön du tjäna in förra sommaren och nu skall du skita i att fira midsommar för att tjäna ihop en tusenlapp på lördag. Men det är väl som man säger dom rika är snåla och dom kanske är just rika för att dom är snåla.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback