www.alskamig.se - se videon från soundtracket

Var inne på www.alskamig.se för att se om det kommit upp några nyheter om filmen, skådespelarna, etc och fann till min förvåning (borde uppdateras oftare med andra ord) att dom lagt ut videon från den första singeln ifrån soundtracket. Singeln framförs av Rigo, Dogge och Zlatan som säger några ord innan Dogge börjar låtsasskjuta med händerna. Humor på hög nivå med andra ord, även om man inte kan låta bli att le när man ser Zlatans stora leende.

Renaida

Biopremiär 25 aug och då skall jag sitta bänkad i biosalongen med bästa tänkvärda plats. Jag känner mig som en överstolt mamma som måste poängtera för varje levande själ att hennes barn gjort något värt att skryta över. Nu är jag inte mamma, men kusin och min kusins (Renaida, bilden) insats är till 100% något som en stolt stora-kusin får och skall skryta över.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback