Ännu en helg har passerat...

Ännu en helg har passerat och även om förra helgen var trevlig så gav den en mörk skugga över vardagarna som kändes som hemskt långa, hemsk mörka och hemsk ensamma. Det hoppas jag att slippa känna denna vecka, så denna helg var tusen gånger bättre (förutom att jag fick vara med Alex förra söndagen, det kan inget slå!). Åkte till Emil på fredagskväll (han hämta mig, tack) och nu har vi lovat varandra evig trohet även om han inte vet om det ännu, som går ut på att vi skall höra av oss, umgås och gå ut med varandra när våra kompisar finns överallt förutom i Göteborg. Oskar och hans kompis kom senare och till sist hamna vi på Tvåkanten för att sen ta oss till Park Lane. På Parkan var det kändisar så långt ögat nådde, Lizzie, Spännis, världens bästa Anna, barndomskompisar och annat trevligt. Avslutade kvällen på samma sätt som förra veckan, på efterfest (jag har blivit en efterfesthora om man bortser från att jag faktiskt inte horar mig) och förra helgens oavslutade kapitel är så avslutad nu att man kan säga att boken är stängd. På lördagen gick jag ut med Daniel som hade med sig den största väskan jag någonsin sett någon ha med sig när man skall till Danmark och bada över en dag. När han la in den i garderoben ville han ha papper under väskan så den inte skulle bli smutsig hahaha, men dom sa bara "ställ ner den" varpå Daniel säger till halvhögt "vet dom inte vem jag är, jag är Prince of Africa". Öhhh lite fel världsdel men efter någon timme eller två så hade han ändrat sig och sa "Prince of Asia" vilken var ett mer rätt i alla fall.

Köpte en massa kärlek förra veckan (filmer i massor) och har sett på "Ett hus av sand och dimma" som var underbart tragisk och vacker och "The Cooler" som var mindre bra. William H. Macy som spelar huvudrollen kan vara den minst osexiga mannen i världen och man fick självklart se honom helt naken.

Grattis Alex på födelsedagen och mindre grattis till mig som måste fortare än fortast påbörja min Religionspsykologi-tenta nu nu nu.

Dessutom högskoleprov på lördag i MÖLNDAL! Vad skall jag till Mölndal och göra (förutom att göra provet det vill säga), jag har alltid gjort det på Chalmers och nu skall jag till Mölndal och mamma jobbar. Hur skall jag ta mig dit, det lär ta två timmar att ta sig dit med bussförbindelserna, fan!


Kommentarer:
Postat av: Obnoxious

ahh högskoleprov
så jävla tradit å dega med det en heldag

Postat av: Per

Hyrde lite kärlek i helgen, "Finding Newerland" med J. Depp. Blev lite fundersam efter, har Peter Pan ett annat djup än den Disney smörja man har serverats? Letade lite efter en orginalutgåva och hittade en i gtb för 800 kr. Lite i dyraste laget.

Det kan också vara så att några glas rödvin gör att man ser ett dolt djup i all möjlig smörja. Ska testa denna tes mot en rulle Transformers och några glas till helgen.

2006-03-28 @ 21:30:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback