Dubbelköra

Jag får helt enkelt dubbelköra, jag har egentligen inget val. Kollade precis upp när min sista religionspsykologi föreläsning är för då får jag min hemtenta och som ett (oönskat) brev på posten är den på onsdag. Så jag får helt enkelt dubbelköra med religionsbeteende tentan och religionshistoria, underbart! Känner mig helt urholkad och att min själ är på väg att överge min kropp för att nå andra mål, med andra ord så mår jag inte toppen. Ut i kylan och gå till Hovås för passa barn och sedan skriva på religionsbeteende tentan hela kvällen och sedan samma procedur hela veckan. Tacka Gud för "Montys Loco" - Try to push it och betalsajter som gör att man kan ladda ner och köpa låtar på sekunden.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback