Födelsedagspresent till Alex

Jag har funderat lite på födesledagspresent till Alex och fattig som en kyrkråtta jag är så skriver jag direkt till dig Alex och frågar om du har någon möjlighet att ladda ner musik på internet på internetcaféerna? Impulsiv som jag är har jag redan betalt in till en betaljsajt som man kan ladda ner musik ifrån som är lagligt så om det inte är världens sämst uppkoppling borde det väl gå? I alla fall är sidan www.mp3searh.ru och låtarna kostar O.10 dollar styck och jag har laddat på för 20  dollar som en liten liten present. Har lösenord och sådant om det skulle gå.

Kommentarer:
Postat av: alex

Det later som en jette bra present.......men om du e fattig som en kyrkratta vilket jag vet att du e.......sa ser jag hellre att du laddar ner dom latarna, musik e ju basta medecin mot lite nedstamdhet fran att den snyggaste killen i varlden som ocksa rakar var ens basta kompis har lamnat landet.......

ser att du har upptackt Kate Bush.......ett tips ladda ner hennes album "the dreaming" min absoluta favorit skiva nagonsin........konstig men vacker......annars e "hounds of love" ett sakert val.......

Tack for en mycket passande present.......men jag vill hellre att du ska fa lite ny musik........sen har kag inte min san dar kabel till mp3 spelarn heller;)

helt snall har jag inte blivit!

2006-03-22 @ 13:11:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback