Ja, ni förstår kanske varför jag blivit till denna person jag är

Min pappa var på snabbbesök hos min mor ikväll och jag tror dom håller på och finna tillbaka till varandra....öh nej! I alla fall så hann han slänga ur sig några saker som jag tycker var smått roande, som till exempel när Becka berätta att ännu av hennes kompis dog för två veckor sedan så säger han "jag orkar inte engagera mig, dina kompisar dör var och varannan vecka". Hahahaha, hade vi sagt så till honom hade ni fått se på hus i helvete. Dessutom hade Becka kommenterat att den "nya" mattan i vardagsrummet var ful varav pappa nästan hade börjat gråta för det var farfars gamla (som är död). Ja, ni förstår kanske varför jag blivit till denna person jag är.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback