Jag har åsiskter om allt men fan den som har någon om mig

Ja, jag kollar på Big Brother och måste skrika ut mina åsiskter lite smått. Bra att Anton har ångest över sitt hår det skulle jag med ha om mitt hår var tuschpennesvart (vilket jag haft),att Gabriella påstår sig vara überintelligent framkommer i alla fall inte av hennes verbala begåvning, jag förstår inte heller varför Daniel och Samuel försöker sig vara amatörpsykologer och felcitera varenda ordspråk eller förnuftigt som någonsin sagts, kul kul däremot att Carinas pappa försöka vara cool och trixa med trumpinnarna mellan varenda slag och det såg ut som han skulle tappa den varenda gång, varför Malin (som nu gått ut) bryr sig så djävla mycket om hennes makeup alltid är perfekt när hon ändå väger 100 kilo och slutligen  varför envisas vissa av deltagarna med att gå runt nakna och göra mig smått illamående varje vardag när programmet sänds.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback