Leve Rebecka

Okej, idag fyllde min syster Rebecka år vilket självklart skall firas men hon verkar tro att hela dagen är tillägnad henne och bara henne. Hon har pekat med hela armen hela dagen och vi andra har gått på tår och följt hennes regler och lagar som om hon vore landet Brauns diktator. Nu är hon i alla fall borta och kollar på OC hos någon kompis och som det tidigare är känt så dansar råttorna på bordet när musen är borta och likaså här. Hade jag haft facit i handen hade jag inte gått upp vid sex för att ge henne frukost på sängen (mamma jobba natt och hann inte komma hem), gett henne en chokladmuffins till frukosten som jag själv hade kunnat äta upp, gjort tårta och snittar till middagen ikväll och köpt med mig diverse godsaker till hennes kompisar som skulle äta fika här. Jag hade bara gett henne sin present och sagt grattis, varken mer eller mindre.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback