Och kvällen fortsatte

Sedan tog jag och Daniel oss till ”Vasastan” och blev smått förfriskade och var allmänt mobbade. Vi båda lyckades göra två dundermissar, min var att jag spana in en kille i baren som stod och pratade med sin tjejkompis/flickvän och inte ägnade en endaste sekund att ens kolla på mig men jag skulle bestämt prata med honom, han kan trots allt vara min själsfrände (denna helgs själsfrände det vill säga). Närmade mig mitt offer vid bardisken ner hans kompis/flickvän gick och precis när jag skulle fyra av något fyndigt som jag inte ens hade kommit på så gick han. Hej hej, där stod jag vid baren och kände mig dum och tvungen att köpa något. Så jag och Daniel fick helt enkelt försöka ner ännu ett glas vitt vin som smackar toalettrengörings medel. Daniels stora miss var att efter ett sms och mail från BLVD trodde att han hade vip-kort där så vi tog oss utan ytterkläder till Avenyn och BLVD och frös halvt om halvt ihjäl för att Daniel skulle förstå att han inte alls var speciell och vipig och att i princip alla som har efterfesten, nattstad, dylikt har fått ett sådant erbjudande. Så inget vip-kort, kö företräde och gratis inträde för Daniel inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback