Varför försöker sig alla blondinbimbos i hela Sverige skriva en självbiografi?

Varför försöker sig alla blondinbimbos i hela Sverige skriva (med en spökskrivare såklart) en självbiografi? Bara för att världens charmigaste Gynning gjorde det galant så är det inte skrivit i stjärnorna att någon bryr sig om en av systrarnas Graafs liv (ingen aning av vem det är och bryr mig heller inte) eller om Rosings liv. Linda Rosing är Linda Rosing och att citera henne och se henne idiotförklara sig själv på TV är en sak, att läsa en 300 sidors bok om hennes liv som ja ingenting är destu mindre intressant. Tror det var i "Sex and the City" som Carrie sa att om man är under 20 år eller dylikt så får man skriva en självbiografi endast om den inte innehåller prozac och incest och hon har nog rätt i det. Jag vill helst vidga på det och säga inte under 30 om en random depression, att man varit naiv eller blivit utnyttjat om det inte på något vis är spektakulärt. Ungefär som när jag och Alex gick på rättegångar ett tag, vem fan vill se en dålig rättegång? Inte vi och vem fan vill läsa en ointressant bok (tappade röda tråden vid första bokstaven märker jag, hahaha)?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback