Tear for fears

Dåligt med bloggande, men det har varit dåligt med inspiration på alla plan i mitt liv nu. Sitter och laddar ner Tear for Fears (helt lagligt) låtar från the best of.

Gunda (Göteborgs Universitetsbiblioteks sökhjälp) har fått för sig att krascha precis när jag behöver söka litteratur till min tenta i religionssociologi, just my luck!

Annars så går jag ut på helgerna, passar barn på vardagarna och mailar Alex om kvällarna. Hinner även med ett eller två bråk med Daniel om dagen men det är aldrig något allvarligt.

Pajat mina fötter totalt efter två dagars killer-promenader med flipflop så nu har jag så ont så ont att jag går på kryckor.

Min nya last är Fun lights hallonsaft och Ananas Split.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback