Amy Diamond, Idol-Johan

Amy Diamond

Kollade igenom Englands singellista snabbt (för snabbt) och misstog Amy Winehouse för Amy Diamond och trodde för en sekund att hon hade släppt en singel som hette "Rehab". Då hade gått ner lite väl mycket i åldrarna.

Jag funderar på att sluta gå in på aftonbladet.se eller läsa nöjesdelen helt i dagstidningar. Jag bara stör ihjäl mig på alla kändisar uttalande (taget helt från sin kontext eller inte) och nu Idol-Johan (som i mina ögon i och för sig inte är kändis) att han är optimisk och tror på skivkontrakt. Det hoppas jag i alla fall inte att det inträffar. I fredags när jag läste att han skulle framträda med "Beautiful" och "In the shadows" så tänkte jag som jag göra varje vecka, han förtjänar verkligen verkligen att åka ut och speciellt med hans låtval.

Idag blir det filmdiskussion med "Europa" med min älskade Lars Von Trier.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback