Blondes have more fun

Jag tror inte jag vill vara brunhårig/rödtott längre, ingen raggar på mig längre när jag är ute. Och om det fortsätter likadant så kommer jag få dö ensam. Alla (i hela Sverige, öhh) säger att det passar mig förutom Daniel men han är i alla fall ärlig (brutalt ärlig kanske skall tillägga. Igår såg jag tjock ut i min klänning, en annan gång såg jag ut som en hora, mina skor ser ut att tillhöra en strippa eller transvestit, ja listan kan göras lång) och jag tror alla andra konspirerar emot mig och vill att jag skall dö ensam, olycklig och alkoholiserad med ett dussintals katter (ja jag är väldigt inne på konspirationsteorier, för några år sedan var jag övertygad om att jag vid ett års ålder mördade Olof Palme).


Kommentarer:
Postat av: Irina

hahahaha! vi kan bli galna katttanter tillsammans.
hell yeah


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback