Detta är så tragiskt att det nästan blir komiskt....

Detta är så tragiskt så det nästan blir komist. En 18-åring från Hedemora mördar sina båda föräldrar och dagen efter går han på fest och beskrivs glad som vanligt av sina kompisar medan hans förädrar ligger mördade i källaren (http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,940878,00.html).

Jag vet att det är nästan så politiskt inkorrekt som det nästan kan bli att beskriva denna tragedi som "så tragiskt att det nästan blir komiskt" men jag försvarar mig med min livsfilosofi att man måste få skämta om allt och inget. Utan humorns skulle vi deppa ihop helt och skulle denna händelse inträffat i USA och jag hade skrivit samma inlägg hade ingen höjt några ögonbryn utan destu närmare sig själv destu allvarligare och tabu att skämta om.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback