?

And then I go and spoil it all by saying something stupid like I love you

Jag känner mig tom, likgiltig och förväntar mig inget av min omgivning och dagarna som kommer (och passerar utan att man märker det). Jag lever i en liten bubbla där jag tar mig till skolan några gånger i veckan, går på föreläsningar, har en onödigt lång lunchrast och ser någon gammal goding som gör att minst hälften somnar i biosalongen. Därefter kommer helgen, lådvinsfylla (måste vara det mest förekommande ordet i denna blogg), utgång någonstans längs Avenyn och jag sover bort dagarna.
Sedan måndag, skola och hela karusellen börjar igen...

I alla fall Evan Dando & Craig Amrstrong - Wake Up in New York är värd att ladda ner (lagligt vis självklart).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback