Filmer

La mig klockan tio, vakande vid två och nu har jag slösurfat och hittat en massa filmer jag vill köpa men som inte går att få tag i Sverige och där jag hittat dom från amazon så skickar dom inte till Sverige eller så tar det 5 veckor. Någon som vet något bättre tillvägagångssätt att få tag i:

Holocaust - Marvin J Chomsky 1978
The hiding place - James F Collier 1957
Sophie´s Choice - Alan j Pakula 1982
All my loved ones - Matej Minac 1999
Good evening, mr - Wallenberg - Kjell Grede 1990 (och nej har inte tv4 film)
Dark Lullabies - Irene Lillienheim Angelico, Abby Jack Neidik 1985

Skola från nio till halv sex, skall se en fransk film från 50-talet som är hela 2,5 timme, kan bli allt annat än intressant och sedan tisdagsöl (eller jag hoppas det i alla fall, har ställt in mig på det mentalt och Daniel slutade jobba vid fem visst så det är helt perfekt). Sen skall jag på rasten köpa två klänningar så pengarna hinner ta slut innan dom ens kommit.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback