Igår blev det tisdagsöl...

Igår blev det tisdagsöl för hela slanten på Chezan (Chez Amis, man måste ha smeknamn på alla ställen man besöker frekvent) och jag kan inte säga mycket annat än att det är en tradition som måste upprätthållas även om jag hakat på nu senare. På tisdagar kan man sitta på stolar, höra vad sällskapet säger, behöver inte så i kö hälften av tiden om man vill gå på toaletten, det tar inte en evighet att beställa och inga knuffas. Imorgon blir det skola och presentshopping till Fridas födelsedagskalas (hon fyller år idag, GRATTIS) och till helgen blir det partaj hos Frida på fredag, på lördagen skall jag hänga med Emil på inflyttningsfest och på söndagen är Alex hemma (?) igen.

Kommentarer:
Postat av: mini

aldrig varit på "Chezan" hört att det är dock rätt soft?! Nåt att rekommendera?

Postat av: Irina

Eyyy! jag hoppas du inte menar att KLASSEN gick och tog en öl direkt efter bion, utan mig? ehhh!

2006-11-22 @ 23:43:07
URL: http://cockeyedcharlie.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback