Linda Rosing - for the people

Linda Rosing

Finns väl knappast inte en enda bloggare som inte kommenterat Linda Rosings utviks-comeback. Finns inte ord nog för vad jag känner för den kvinnan och om jag skrev dom skulle jag kunna bli polisanmäld så jag låter bli. Någon borde gå runt med en pengabössa och samla in pengar till en psykolog som skulle vilja ta sig an Linda. Jag hade gett alla mina pengar jag har på mig om jade mött en människa på stan med en Linda Rosing-bössa i högsta hugg, allt för att aldrig behöva läsa, se eller höra henne igen.

Kommentarer:
Postat av: irina

hahaha okey då. men fan! jag försov mig idag, kommer snart dock. lagom till lunchrasten heeh...

Postat av: vilse

vilken fantastiskt avsky. nu blev jag nyfiken... var hittar man hennes blogg?

2006-11-23 @ 21:55:12
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback