Merci for being you...

I fredags var det födelsedagsfest hos Frida och sedan utgång, i lördags var jag på inflyttningsfest och senare tog jag mig in till stan vilket var ett big mistake (för att vara internationell). Det hade blivit lite drama drama (som jag och Daniel hade uttryckt oss) på festen. Mannen på taket (och inte filmen, utan en människa hade klättrat upp på taket), bråk och polisbilar. Och då befann jag mig på stan, fan. Jag får aldrig gå på fester där det blir bråk och polisen kommer (kanske inte att vilja, men jag dras till bråk som en geting till socker, är det bråk på krogen står jag alltid en halvmeter ifrån och försöker följa med i handlingen om vad som hänt och vem som är good vs evil) och när det väl skulle inträffat på högstadiefesterna såg bestod våra fester i Sisjön av alkoholglögg, lättöl och vinäger som Daniel trodde var vittvin, party!

Jag tog med mig Merci-chokladaksen och skämdes som en hund och kastade fram den fort och kollade runt på vad alla andra hade köpt (elektronik (det skulle jag köpt,  en smörgåsgrill eller något dylikt), kött i massa, etc.) och så skämdes jag lite mer. Dessutom drack jag inte bag-in-box vin igår utan tetrapacksvin, jag kunde inte bli mer off.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback