Merci

Skall på inflyttningsfest med Emil ikväll (i och för sig så har han inte hört av sig sedan tisdags så man kanske inte är medräknad längre(?)) så när jag har varit i stada i veckan har jag letat lite halvt efter en inflyttningspresent. Jag vill inte påstå att jag gått in för uppgiften helhjärtat men jag har kollat runt lite och har inte hittat någonting. Allt känns så tjejigt och jag skall på inflyttningskalas hos två killar (och nej dom har inte kommit ur gaderoben som Daniel fråga utan dom är två kompisar som flyttat ihop tillsammas) och dom vill inte ha ett rosa duschdraperi med hjärtan på (okej jag hade inte tänkt att ge ett rosa duschdraperi om personerna i fråga hade varit tjejer heller för den delen) så jag sa till mamma att köpa en STOR chokladask (orginelllt eller hur?) och så kommer hon hem med en Merci-ask. Vem fan ger en Merci-chokladask när dom skall på inflyttningspresent om personen i fråga inte är ens mormor? Inte jag i alla fall

Skyller den taskiga stavningen på att jag är bakfull och då tappar ord och antingen särskirver vartannat ord ellerskriverihopalltjagharpåhjärtatförinteärdetpåhjärnansomjagmår.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback