Remember what John and Paul said?

-Remember what John and Paul said?
-The apostles?
-No, the Beatles. All you need is love.

Vaknade klockan två på natten i onsdagsnatt (torsdagsmorgon) och kunde inte sova så jag underhöll med med Seinfeld, ladda ner musik, måla naglarna och panikfärga min utväxt (efter alla glamourmodeller färgat håret brunt så skriver alla att förutom det är snyggt att dom förstår dom för det är jobbigt att hela tiden färga utväxten man får som blond. Jag håller med, men jag har utväxt även när jag är brunett eller rödtott) som blev totalt misslyckat när håret blev mörkare än vad jag hade velat. Gick runt i skolan som en zoombie och sura och hoppades att ingen skulle märka något med det första Sara sa när jag träffa henne var "du har färgat håret" så det gick inget vidare. Nu i alla fall är allt under kontroll efter en avfärgning och därefter en ny färgning och hör och häpna mitt hår känns inte som Svinto efter all denna misshandel.

Ikväll blir det barnpassning och imorgon skall jag äta middag hos Daniel med hans föräldrar och gäster och äta god mat och sen utgång.

Kommentarer:
Postat av: Irina

haha, mm fan det blev sticky..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback